Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Agenda Genomgång av arbetsfördelningen per lag, har det kommit upp något nytt? Vi går igenom status för varje lag, hur långt har ni kommit i er planering.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Agenda Genomgång av arbetsfördelningen per lag, har det kommit upp något nytt? Vi går igenom status för varje lag, hur långt har ni kommit i er planering."— Presentationens avskrift:

1 Agenda Genomgång av arbetsfördelningen per lag, har det kommit upp något nytt? Vi går igenom status för varje lag, hur långt har ni kommit i er planering av era arbetsuppgifter Information från Team Heffners (vi har möte med dem den 28/4) Diskussion, förslag på hur vi ska hantera parkeringen? Ta fram kontaktlista med kontaktpersoner från alla lag Övriga frågor

2 Noteringar från mötet Information om Drakcupen går ut på samtliga föräldramöten i mars Möte med övriga föreningar 12/3 Information, sponsring, boende, matlagning och inköp deltar AP till Linda och Jessica Säkerställ att inventering av västar till parkeringen görs Se över om det finns möjlighet att få ”cup-västar” till informationstält och övrig arenapersonal Det har gått ut förfrågan om att vi ska anmäla våra egna lag till cupen. Vad kostar det? Betalar vi hel eller halv avgift? Vad har vi för policy gällande paraden? Cupdiscot, dåligt arrangerat föregående år. Ska vi ha disco i år och vad görs för att förbättra det isåfall? Skicka kallelse till den 12/3 till de som ska delta från Kuben beställa vimplar till utsocknens lag Kontakta Micke Hansson i Marknadskommittén och få med dem i arbetet kring sponsring för cupen Boka nytt möte inom Kuben i början av april

3

4 Lag Antal spelare I laget Arbetsuppgift 2013 Förslag Arbetsuppgift 2014 Kontaktperson Seniorer Boende Kaggen & Hoppa Hustomtar, Frukost P97_98/U17 20 st ?? Matchvärdar, transport, matservering, marknad Parkering , resa tällt och ta ned tält, hämta bänkar/bord Före och efter P99/U15 18 Matchvärdar, Kiosk Toaletter och arena (städning) Bajamajor ska beställlas P00/01 36 Information, Toaletter & Tält kiosk, transport P02 15 Sekretariat P03 27 Information, Parkering & Arena Information, matservering P04 22 Inköp, matlagning  Denny från P01 hjälper till med inköp P05 35 Kiosk Information, Kiosken P06 Sekretariat, koordinera matchvärdar, domarna P07 23 Matchvärdar Alla lag


Ladda ner ppt "Agenda Genomgång av arbetsfördelningen per lag, har det kommit upp något nytt? Vi går igenom status för varje lag, hur långt har ni kommit i er planering."

Liknande presentationer


Google-annonser