Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
RP Föreningsläger 2015 Tid: 28-30 augusti
Plats: Duveholmshallen, Katrineholm Planeringsmöte i april – alla lag ska ha representant, kallelse går ut till kommunikatörerna Planeringsuppföljning i maj och gemensamt uppföljningsmöte i augusti (24/8) Ansvarsgrupper: Logi Transport Mat Schema Fika/Ledarhänget
2
Tidplan Uppstartsmöte 16/4 med indelning i ansvarsgrupper
Utse en ansvarig per grupp som håller ihop arbetet Uppföljning i mitten på maj (mail – status) via Gunilla Anmälan inskickad med antal per lag senast 15/5 enligt utskickad mall för deltagarlista - Viktigt att använda mall som skickas ut Inbetalning ska vara gjord senast 15/6 till RPs bg Ange lag och FL15. Uppdatering av ifyllda deltagarlistor per lag inskickade till kansliet senast 15/6. Uppföljningsmöte prel. 24/8 kl 18 i Idrottens hus – Genomgång status per grupp
4
Information i kallelse
Det är dags att anmäla sig till RPs föreningsläger Lägret hålls som tidigare år i Duveholmshallen/skolan i Katrineholm den 28-30/8. Hela föreningen åker på gemensam uppstartsläger inför säsongen 2015/2016. Vi bjuds på bra träningsmöjligheter och tid för att svetsa samman gruppen på ett bra sätt. Avresa på fredageftermiddagen från ca kl 14.45 Anmälan med deltagande per lag ska vara gjord senast den 15 maj till kansliet (enligt bifogad mall). Kostnaden är 900:-/spelare – Två ledare per lag kostnadsfritt Betalning till RP pg per lag senast 15/6
5
Önskemål Innehåll ledarträffar – Kajsa utb, info? Målvaktsträning?
Plan för utbyte mellan A-lag/U-lag och ungdomslagen (de håller träning under ledarträff som förra året) Domare till matcher kanaliseras via kansliet när schemat är satt. Matcher spelas på de tider som respektive lag blir tilldelade. Ledarfiket? Andra önskemål?
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.