Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
”VÅRCUP” 1 mars – 2 april 2017
2
Uppgifter
3
Gruppansvariga + arbetsuppgifter gruppansvarig, sammankallande och rapportansvarig
Cocherscorner – Linnea H (Behövs ytterligare 2-3 personer i denna ”grupp”) Fika mm mer till ledarna Sekreteriatet – Mattias Rönn (+ 10 personer samt att spelare vid behov kan ta båsdörr) allt som ingår i att sitta i seket Matchvärdar – Sanna A + 3 personer behövs ytterligare 3- 4 personer ger info och servar ”sitt lag” med mellis och annat som behövs
4
Forts gruppansvar Matgrupp - Särnö (behövs fem sex personer) planerar, ordnar och serverar luncher och middagar. Till detta behöver vi försöka få fram sponsring då detta är en stor utgift. Onlinedator – Lövgren ( + två) håller i cuponline och annat datorbaserat under cupen. Fika och matförsäljning ute/inne – Svensson ( + tre behövs ytterligare 5-6 personer) tält, grillar, planera vad som ska finnas, fixar detta genom spons eller liknande
5
forts Sponsorgrupp – Kim (behövs minst 1 till) jobbar för att få in stora och små sponsorer. Omklädningsrum - Wellhart ( + 2) gör schema över omklädningsrummen samt ser till att de är rena före under och efter cupen Sjukvårdansvarig och säkerhetsansvarig - Justins mamma +någon mer. Aktivitet – skottmaskin Lindström Ekonomi under cupen - Annika G
6
Övrigt Vad kostar istiderna? Ev sanktioner
Hur får vi lag till cupen? Ansvarig grupp? Utlands-utomlän? Boende – P Ekström har fixat ett bra avtal med hotell i Haninge. Trycksaker Förslag på namn till cupen istället för arbetsnamnet vårcup?
7
Tidsplanering Allt måste vara på plats 1 mars! Utifrån det får alla grupper planera sina uppdrag. Avrapportring sker sista veckan varje månad till cup-ledningen Robban Annika och Lotta. Vi sammanställer och skickar ut rapporter till alla så alla vet var vi står.
8
Cup ska va kul!!!!!
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.