Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Vänerns Pärla Cup Vänerns Pärla Cup 2017.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Vänerns Pärla Cup Vänerns Pärla Cup 2017."— Presentationens avskrift:

1

2 Vänerns Pärla Cup 2017

3 Utvärdering 2016 Föräldrar/ledare För många möten i förberedelserna
För låg ersättning till lagen Städningen på kvällen fungerar dåligt Omhändertagande funktionärer brister …?

4 Utvärdering 2016 De gästande lagen Cupledning Kvaliteten på domarna
”Slutspelet” i klasserna med 16 lag Cupledning Jagande av bemanning gruppansvariga

5 Ersättning till lagen 6000 kr per lag i grundersättning ( ) Vinsten från listlotteriet till lagen Cupledningen försöker att jobba in 4 st 1:a pris (jobbar på Norlanders) så det blir enhetligt alla 4 dagar. (värde 2-4 tkr) OBS! Lagen fyller på med vinster till 2-6 pris. Lottpris 20:-

6 Omhändertagande av funktionärer
Kaffe Fritt och lättillgängligt Lunch Alla som arbetar bjuds på lunchen i Vadsboskolan

7 Städningen på kvällen F02 och F07/08 kommer bemanna med städpersonal på kvällen men alla har ett ansvar att plocka in material samt hålla rent runt ”sitt eget”

8 Framdrivningsplan VPC-17
Vänerns Pärla Cup Lördag 23/9 PF03 Söndag 24/9 PF04 x/x Info till lagen Fredag 22/9 Förberedelser Vecka 35 Föräldramöte Bemanning Beställning lunch/logi Skolstart v 34 Träningen startar för säsongen VPC-möte Måndag 9/10 Kl Utvärdering Vecka 36 Arbetsgrupperna rapporterar till Per (Möte,mail, tel.) Vecka 34 Uppstartsmöte i respektive arbetsgrupp. VPC-möte Måndag 18/9 Kl Avstämningsmöte Vecka 36 Bemanningsmöten 41 40 39 38 37 36 35 34 Fredag 29/9 Förberedelser Vänerns Pärla Cup Lördag 30/9 F05/06 Söndag 1/10 P05/06 Återredovisning av VPC för styrelsen 42 VPC-möte Måndag 25/9 Kl Avstämningsmöte

9 Sekretariat Huvud/Hall
Organisation VPC 2017 Cupkommitte Arena Sjukvård Säkerhet Grill Parkering Vägvisning Välkomst och Infocenter (lagfoto) Sekretariat Huvud/Hall Lotteri Aktiviteter Sponsor Kiosk Frukost o Lunch Logi

10 Funktionärer Grillgrupp 6 pers Hallgrupp 2 pers
Lunch o Frukost 6-7 pers Logi 2 pers (Kväll/natt) Infocenter 4 pers Huvudsek 3 pers Hallsek 12 pers Kringaktiviteter 3-4 pers Foto 1 pers (14-18) Parkering 1-2 pers Ovanstående är räknat på heldag. Ni får gärna plocka fyll på med fler namn så ni kan dela upp dagen

11 TACK!


Ladda ner ppt "Vänerns Pärla Cup Vänerns Pärla Cup 2017."

Liknande presentationer


Google-annonser