Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Välkommen till Ringhallen! TRÄNING I RINGHALLEN Schema våren 2012 Veckorna 3-21 Inga pass 9/4, 5-6/4, 30/4, 1/5 Oavsett hur tränad/otränad du är så kan.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Välkommen till Ringhallen! TRÄNING I RINGHALLEN Schema våren 2012 Veckorna 3-21 Inga pass 9/4, 5-6/4, 30/4, 1/5 Oavsett hur tränad/otränad du är så kan."— Presentationens avskrift:

1 Välkommen till Ringhallen! TRÄNING I RINGHALLEN Schema våren 2012 Veckorna 3-21 Inga pass 9/4, 5-6/4, 30/4, 1/5 Oavsett hur tränad/otränad du är så kan du anpassa träningen efter egen förmåga TidMåndagTisdagOnsdagTorsdagFredag Core OBS! 35 min Spinning V Spinning Gympa för alla Step-up Box Spinning Spinning V3-17 Pump V3-8 Military Fitness 22/2 Latinodans Military Fitness 6/3, 3/4 Military Fitness 12/4, 26/4

2 CORE Styrke- och stabilitetsträning för kroppens kärna : mage och rygg. GYMPA FÖR ALLA Lätt/medel konditionsträning med eller utan hopp för den som vill komma igång. I kombination med coreövningar för ökad stabilitet/styrka i rygg, mage och skuldra. Även du med besvär från rygg, nacke och/eller andra rörelsebesvär kan vara med. SPINNING Spinning är ett mycket bra, roligt och effektivt sätt att variera din träning på. Cykling i grupp till musik i olika tempon och positioner. Uthållighets- och förbränningsträning. Motståndet bestämmer du själv och anpassar på så sätt till din egen förmåga. LATINODANS Ett mycket glädjefyllt pass med många härliga rytmer.Passet är ”Zumba” inspirerat och passar alla. STEP-UP I Step-Up tränar du kondition och koordination på ett kul och utmanande sätt. Med utgångspunkt från stepbrädan kör vi ett konditionspass med enkla stegkombinationer och avslutar med nedvarvning och stretch. I passet ingår även funktionell styrka och rörlighet som du även har användning av i din vardag. BOX Allsidig träningsform där man får träna både styrka och kondition. Som redskap används pads (slagkuddar), hopprep och säckar. Förutom ren box ingår styrketräning (egna kroppen som redskap) och konditionsträning. MILITARY FITNESS Vill du prova på en rolig och utmanande träningsform? Känner du att du vill komma i form snabbt och effektivt? Då skall du komma och prova på Military Fitness! Du behöver inte vara vältränad för att börja, träningen anpassas individuellt. Du kommer dock att pressas så att du klarar lite mer än vad du trodde. Meddela eventuella skador/krämpor vid passets början. Instruktören kommer då att ta hänsyn till detta. Var beredd på träningsvärk! Ta med dig oömma kläder för rådande väderlek. Vi är utomhus i alla väder. En lätt ryggsäck med plats för en vattenflaska är bra att ha med. BOKNING Gör du via Admin direkt, tel: (6)72777 #5, – Lunch – OBS!! Du får bara anmäla dig själv och en kamrat. Detta för att fler ska få chansen att boka sig. Anställda inom Vattenfall kommer att prioriteras. För Vattenfallsanställd gäller följande: Du kan boka plats på respektive pass tidigast dagen före. För måndagspassen gäller fredagen innan som första bokningsdag. Ange även avdelning och telefonnummer. Entreprenörer och närboende: Du kan endast boka plats på respektive pass samma dag som passet är. Ange även ditt kortnummer och telefonnummer vid bokningen. Ingen föranmälan behövs till Core, gympan och latinodansen. OBS! Träningskort (ej Vattenfallsanställd) ska visas för ledaren. Ev avbokning av plats måste ske senast 1 timme före passets start. Försäljning av träningskort görs hos: Svensk Bevakningstjänst, mottagningsbyggnaden: Tel: (6) Vid frågor kontakta Helene Lyckrell, Business Services: Tel: (6)68104


Ladda ner ppt "Välkommen till Ringhallen! TRÄNING I RINGHALLEN Schema våren 2012 Veckorna 3-21 Inga pass 9/4, 5-6/4, 30/4, 1/5 Oavsett hur tränad/otränad du är så kan."

Liknande presentationer


Google-annonser