Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Att bygga ett varumärke med själ och hjärta Viktor Sylvan

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Att bygga ett varumärke med själ och hjärta Viktor Sylvan"— Presentationens avskrift:

1 Att bygga ett varumärke med själ och hjärta Viktor Sylvan
Välkommen till innocent drinks Att bygga ett varumärke med själ och hjärta Viktor Sylvan

2 What?

3 The amazing electric bath
Den första idén The amazing electric bath 3 3

4 Den första bra idén Fruktsmoothien 4 4

5 Det första testet 5 5

6 En enorm tillväxt från ingenting
Från £ i startkapital till £147M på nio år…. Total company turnover €M 6 6

7 Grunden för allting som innocent gör
“Naturlig” Grunden för allting som innocent gör

8 Detaljer har stor betydelse
8 8

9 Man får jobba med det man har
9 9

10 Gräs överallt

11 Verkligen överallt

12 Man kan alltid ringa till banantelefonen
12 12

13 ”Folk började berömma oss för vår kommunkationsstrategi
”Folk började berömma oss för vår kommunkationsstrategi. Det kom som en stor överraskning för oss alla eftersom vi inte visste att vi hade någon.” - Dan Germain, Head of Creative på innocent Drinks

14 Social marknadsföring gav varumärket en unik ställning bland medvetna konsumenter

15 Hitta koden på förpackningen Fyll i den på vår hemsida
Buy 1 Grow 1 Tree Köp 1 liter innocent Hitta koden på förpackningen Fyll i den på vår hemsida …och vi planterar ett träd i Indien!

16 innocent foundation We give at least 10% of our profits to charity – the innocent foundation is the main beneficiary GroundWork West London Encouraging inner-city kids to grow and eat fruit and vegetables India Find Your Feet: Helping women to revitalise their local economies ATWT – Regenerating Post Tsunami coastline Womankind –Income generation for tribal woman ACG Costa Rice teaching sustainable biodiversity Africa Excellent Development, Fram Africa, IDE Send a Cow Lesotho Working with villagers to build keyhole gardens growing veg Care International Ecuador Supporting indigenous communities in building markets for organic produce 16 16

17 innocent lärde sig snabbt fyra sanningar och har sedan stått fast vid dem
Var konsekvent Jobba med det du har Prata som till en kompis Social marknadsföring

18 Och 2010 var man här

19 Det var roligt att få träffa er alla
Tack för mig! Det var roligt att få träffa er alla


Ladda ner ppt "Att bygga ett varumärke med själ och hjärta Viktor Sylvan"

Liknande presentationer


Google-annonser