Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

BIF-cupen 2015. Informationsmöte den 3/11 Cuphelgen Organisation Ansvarsområden Övrigt.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "BIF-cupen 2015. Informationsmöte den 3/11 Cuphelgen Organisation Ansvarsområden Övrigt."— Presentationens avskrift:

1 BIF-cupen 2015

2 Informationsmöte den 3/11 Cuphelgen Organisation Ansvarsområden Övrigt

3 BIF-cupen års jubileum 146 antal lag deltog kr i vinst ( mindre än 2013) Vinsten fördelas så att klubben får 75 %, arrangerande lag 12,5 % och övriga lag delar på 12,5 % ( kr) Lärdomar från tidigare år – håll en god kommunikation med kansli och cupgeneral

4 14-17 maj BIF-cupen 2015 To p9 + p11 Fre p13 + p14 Lö p8 + p12 Sö p7 + p10 Åldersklasserna P7-P9 spelar vardera tre matcher, där alla belönas lika för sina insatser. P7 och P8 spelar i 5- mannalag. Åldersklasserna P10-P14 spelar först grundspel, där alla lag går vidare till slutspel. Slutspel sker samma dag som grundspelet. P13-P14 spelar i 11-mannalag. Alla deltagande lag är garanterade minst tre matcher.

5 Organisation Tävlingssekretariat Tränarna Ledningsgrupp Föräldrarna Kansliet Christel och Titti Cupgeneral Carin

6 Fortsatt arbete Utse ledningsgrupp idag December 2014 Möte för ledningsgruppen Inbjudan skickas ut i mitten av december Arbetet med tidningen påbörjas! Januari 2015 Bemanningsschema till lagen 1 mars bemanningsscheman klara 1 april stämma av anmälningar för att göra en aktiv insats vid seriestarterna vid behov 1 maj tidningen färdigställd och delas ut 3-4 maj.

7 Ledningsgrupp AnsvarsområdenLedningYtterligare medverkande Ansvarig för tidning och marknadsföring (inbjudan) Leif HedinCharlotta Hedin, Susanne Romberg Ansvarig för ansvarig för kiosk/grillHelena JohanssonPaul Söndergaard Ansvarig för sjukvårdMadeleine Jirdén Ansvarig för ansvarig för IP (inkl. cupvärdar) och parkering Jörgen PerssonFredrik Axler Robert Jansson Ansvarig för kommunikationDrive: Stefan SjöstedtFB: Cecilia Sjögren Ansvarig för tävling och domareKrister PerssonOskar Bergenudd

8 Kommunikation Hur vill ni kommunicera kring detta? Sportadmin? FB-grupp? Delade dokument i dropbox? Drive? BESLUT om att lägga upp dokument i Drive samt skapa en FB-grupp där vi kan kommunicera nyheter, möten m.m.

9 Vad blir speciellt med BIF-cupen 2015?? Hälsoprofil? Särskilda arrangemang? Lagets idéer och kontakter?


Ladda ner ppt "BIF-cupen 2015. Informationsmöte den 3/11 Cuphelgen Organisation Ansvarsområden Övrigt."

Liknande presentationer


Google-annonser