Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

VARUMÄRKE Ett varumärke byggs av de upplevelser vi har till det och hur vi uppfattar det. 12 september 201412 september 201412 september 201412 september.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "VARUMÄRKE Ett varumärke byggs av de upplevelser vi har till det och hur vi uppfattar det. 12 september 201412 september 201412 september 201412 september."— Presentationens avskrift:

1 VARUMÄRKE Ett varumärke byggs av de upplevelser vi har till det och hur vi uppfattar det. 12 september september september september september september september september september september september september september september september september september 2014 HSB - Titel, datum 0

2 VARUMÄRKE Ett varumärke byggs av de upplevelser vi har till det och hur vi uppfattar det. När man ser en HSB-sköld, en logga på en HSB-bil eller hör namnet HSB nämnas kopplas det till tidigare erfarenhet av HSB. 12 september september september september september september september september september september september september september september september september september 2014 HSB - Titel, datum 1

3 VARUMÄRKE Ett varumärke byggs av de upplevelser vi har till det och hur vi uppfattar det. När man ser en HSB-sköld, en logga på en HSB-bil eller hör namnet HSB nämnas kopplas det till tidigare erfarenhet av HSB. Det är viktigt att vi vårdar vårt varumärke och fyller det med förväntat värde. 12 september september september september september september september september september september september september september september september september september 2014 HSB - Titel, datum 2

4 VARUMÄRKE Ett varumärke byggs av de upplevelser vi har till det och hur vi uppfattar det. När man ser en HSB-sköld, en logga på en HSB-bil eller hör namnet HSB nämnas kopplas det till tidigare erfarenhet av HSB. Det är viktigt att vi vårdar vårt varumärke och fyller det med förväntat värde. Vårdandet av varumärket höjer värdet på fastigheten och medlemskapet. 12 september september september september september september september september september september september september september september september september september 2014 HSB - Titel, datum 3

5 GEMENSAMMA RIKTLINJER MALLAR OCH SYMBOLER Alla HSB-föreningarna har tillsammans en överenskommelse om att använda gemensamma symboler, oavsett om vi är ett företag i HSB eller en brf. För bostadsrättsföreningar i HSB finns det rekommendationer för användandet av varumärket HSB. Med gemensam profil blir det tydligt vem som är avsändare och vad man kan förvänta sig. 12 september september september september september september september september september september september september september september september september september 2014 HSB - Titel, datum 4

6 WORD MALLAR 12 september september september september september september september september september september september september september september september september september 2014 HSB - Titel, datum 5

7 VAR HITTAR MAN DET HÄR? Manual, mallar och trycksaker Lösen: general 12 september september september september september september september september september september september september september september september september september 2014 HSB - Titel, datum 6


Ladda ner ppt "VARUMÄRKE Ett varumärke byggs av de upplevelser vi har till det och hur vi uppfattar det. 12 september 201412 september 201412 september 201412 september."

Liknande presentationer


Google-annonser