Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Vårens träningspass med början 9/1 - 2012 Reviderat 2011-12-21 CA = Camilla AnderssonSAN = Susanne Norbäck Andersson EH = Elisabet HallonstenML = Maria.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Vårens träningspass med början 9/1 - 2012 Reviderat 2011-12-21 CA = Camilla AnderssonSAN = Susanne Norbäck Andersson EH = Elisabet HallonstenML = Maria."— Presentationens avskrift:

1 Vårens träningspass med början 9/ Reviderat CA = Camilla AnderssonSAN = Susanne Norbäck Andersson EH = Elisabet HallonstenML = Maria Larsson LP = Linda PalmMAB = Maria Andersson Bahri SH = Sara HåkanssonMS = Marlene Sturesdotter SA = Sara Afzelius * Stängd grupp ** Varierande instruktör ***Varannan vecka MåndagTisdagOnsdagTorsdagLördagSöndag Seniorgympa 09:00-10:00 SAN/EH Senior -Balans/Styrka 10:00-11:00 EH/SAN Cirkelträning Senior 09:00-10:00 ** Pilates för gravida och nyblivna mammor* SA Mage/rumpa/lår 11:30-12:15 CA/SAN Zumba 11:30-12:15 LP Styrkegympa 17:15-18:10 SAN Box 17:15-18:10 CA Mage/rumpa/lår 17:15-18:10 ML/LP Temagympa -först ut 80-tal! 17:15-18:10 EH/LP Zumba/Gympa 17:00-18:00 *** Cirkelträning 18:00-19:00 ** Box 18:15-19:10 CA Danza 18:15-19:10 MAB Pilates* 18:15-19:10 SA Zumba 18:15-19:10 LP Cirkelträning 18:30-19:30 ** Vinyasayoga – Lätt 19:15-20:10 EH/MS Step-up 19:15-20:10 ML Tortuna GK* 19:15-20:10 ML Vinyasayoga 19:15-20:10 EH/MS PASSFÖRKLARINGAR Box pass En träningsform med fart och fläkt som passar alla och inga förkunskaper krävs! Vi tränar två och två med varandra med mitsar och handskar. Under passet varvas styrka och kondition med hjälp av kombinationer innehållande slag, sparkar och knän. (obs! ej svårt att lära sig). Vid ojämnt antal så jobbar man med vår instruktör så du behöver inte ha någon partner med jämt. Varför boxpass? Det är roligt, stimulerande, utvecklande och effektiv träningsform för hela kroppen där du bygger upp din kondition, styrka, balans, smidighet och koordination. Cirkelträning Funktionell och säker styrketräning för alla! Med cirkelträning så får du en komplett träning på ett roligt och effektivt sätt i vårt fräscha gym. Under passet så tränar vi 40 sek i varje maskin och lägger sedan in 20 sek "aktiv vila" som består av enkla aktiviteter som höjer pulsen. Detta upprepas 3 varv där första varet räkas som uppvärmning, efteråt så stretchar vi igenom hela kroppen gemensamt i ca 15 min. Tränar man bara styrka? Med den aktiva vilan så måste kroppen tillföra mer syre till kroppen, vilket betyder att träningen även påverkar fettförbränningen och konditionen. Mage/rumpa/lår Här fokuserar vi på kroppen kärna och på de delar som vi kanske mest vill träna?! Vi använder oss av redskap som boll, handlar m.m. Danza Ett roligt och svettigt danspass med inspiration av flera dansstilar, alla kan vara med – dansa framförallt med glädje! Seniorgympa Mjukgörande och stärkande rörelseträning speciellt anpassad för dig som är över 60. Här arbetar vi på att stärka oss och bibehålla våra muskler så att vi kan fortsätta böja oss till golvet, vi kan lyfta våra armar och hålla vår balans stadig. Gympa Nu kör vi härligt gympapass till peppande musik. Du får både träna din kondition och styrka samtidigt som du har otroligt roligt! Temagympan är mer konditionsinriktad och Styrkegympan är mer fokuserad på funktionell styrka men fortfarande med härlig musik! Vinyasayoga Vinyasayogan kommer från Hathayogan men innehåller mer flöden. Det är en fysisk form av yoga där man tränar styrka, balans, rörlighet och smidighet i kombination med en koncentrerad andning. Kropp och själ harmoniseras! Step-up Vi använder brädor och bra musik för att på ett roligt sätt träna kondition och koordination! Zumba Latinoinspirerat danspass. Svettigt, effektivt och enormt roligt! Pilates för gravida och nyblivna mammor Ett pass anpassat för dig som är gravid eller precis fått barn. Självklart är bebisar välkomna! Nu släpper vi fler platser till Pilates-klassen. Kom och prova på under vecka 3 och 4! Sen stänger vi klassen.

2 Gym & PassKontantautogiro Årskort (årsavtal)2900:- Årskort dag, sista inpassering kl. 15:00 (årsavtal)1975:- Halvårskort, 6 mån1750:- Halvårskort, dag, sista inpassering kl. 15:001395:- 11-kort850:- Passkontantautogiro Årskort, 12 mån (årsavtal)1975:- Halvårskort, 6 mån1295:- 11-kort850:- Personlig träningPrisautogiro 60 min.550:- 60 min, 2 personer700:- Enstaka träningspass90:- Autogiroavtal löpande (tre månaders uppsägning)239:-/mån Autogiroavtal löpande (tre månaders uppsägning) Pensionär - studerande209 :-/mån Vårens träningspass Med start 9/ Varmt välkomna! Klockartorpets Hälsocenter & Spa Klockartorpsgatan 32, Västerås Rev Öppettider Månd & onsd 08:00-21:00 Tisd & tors 08:00-22:00 Fredag 08:00 – 22:00 Lördag 10:00 – 22:00 Söndag 10:00 -17:00 OBS! Inpassering en timme före stängning. Förmåner som medlem Onsdagar är det öppet för medlemmar i relaxen för att koppla av efter träningen mellan 15:00-21:00 Lugn och familjär miljö, kom och må bra Tillgång till personlig tränare och kompetent personal 10% på klassisk massage vid uppvisande av träningskort 5% rabatt på spabehandlingar och ansiktsbehandlingar Extra kampanjer och tävlingar och utmaningar Boka dig på passet här sageterapeuterna.html Klockartorpets Hälsocenter & Spa Klockartorpsgatan 32, Västerås


Ladda ner ppt "Vårens träningspass med början 9/1 - 2012 Reviderat 2011-12-21 CA = Camilla AnderssonSAN = Susanne Norbäck Andersson EH = Elisabet HallonstenML = Maria."

Liknande presentationer


Google-annonser