Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

NVF – VIA NORDICA 2008 Kunder – från hinder till resurs NVF 21, Frank Hagerup, Danmark Framgångskriterier för bra kundrelationer.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "NVF – VIA NORDICA 2008 Kunder – från hinder till resurs NVF 21, Frank Hagerup, Danmark Framgångskriterier för bra kundrelationer."— Presentationens avskrift:

1 NVF – VIA NORDICA 2008 Kunder – från hinder till resurs NVF 21, Frank Hagerup, Danmark Framgångskriterier för bra kundrelationer

2 NVF – VIA NORDICA 2008 Kunder – från hinder till resurs NVF 21, Frank Hagerup, Danmark Hvad mener vi med kunder? De som använder vägsystemet De som är/blir berört av vägen Hvem ska vi ge goda råd? Vägmyndigheterna Kunderne

3 NVF – VIA NORDICA 2008 Kunder – från hinder till resurs NVF 21, Frank Hagerup, Danmark 1.Vägmyndigheterna är till för kunden 2.Kunderna har krav på ett förutsägbart vägsystem 3.Vejmyndighedens organisation ska tillgodose goda kundrelationer

4 NVF – VIA NORDICA 2008 Kunder – från hinder till resurs NVF 21, Frank Hagerup, Danmark 4.Kundperspektivet är en del av vägmyndigheternas styrsystem 5.Vägmyndigheterna kommunicerar bra med kunderna 6.Vägmyndigheterna ska sörja för att kunden kan medverka i processer

5 NVF – VIA NORDICA 2008 Kunder – från hinder till resurs NVF 21, Frank Hagerup, Danmark 7.Kundernas behov och önskemål styr myndigheternas problemlösningar 8.Kunderna vet när de måste agera 9.Vägmyndigheterna är öppna för nya lösningar

6 NVF – VIA NORDICA 2008 Kunder – från hinder till resurs NVF 21, Frank Hagerup, Danmark Det var NVF21’s forslag til Framgångskriterier for bra kundrelationer Vi efterlyser synspunkter ?


Ladda ner ppt "NVF – VIA NORDICA 2008 Kunder – från hinder till resurs NVF 21, Frank Hagerup, Danmark Framgångskriterier för bra kundrelationer."

Liknande presentationer


Google-annonser