Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

1 Marknadsföring av NIKOLA. Marknadsföringsgruppen  Agneta Sandberg, Blekinge  Anders Engelholm, Härnösand  Lars Kylberg, SCA  Magdalena Spak, Västra.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "1 Marknadsföring av NIKOLA. Marknadsföringsgruppen  Agneta Sandberg, Blekinge  Anders Engelholm, Härnösand  Lars Kylberg, SCA  Magdalena Spak, Västra."— Presentationens avskrift:

1 1 Marknadsföring av NIKOLA

2 Marknadsföringsgruppen  Agneta Sandberg, Blekinge  Anders Engelholm, Härnösand  Lars Kylberg, SCA  Magdalena Spak, Västra Götaland  Agneta Zaar, HI  Håkan Leander, HI  Kerstin Mogård, Uppvidinge

3 Nikola syfte Nationellt driva på utvecklingen inom inkontinensområdet  Alla patienter med blås- och tarmfunktions- problem erbjuds utredning och behandling  God kunskap hos allmänhet, vårdpersonal och sjukvårdshuvudmän om blås- och tarmfunktionsproblem  Allas rätt att gå på toalett

4

5 Målgrupper  Nätverksmedlemmar & lokala nätverk  Förskrivare  Andra relevanta målgrupper (vilka är de?)

6 Du ska marknadsföra!  NIKOLA som nätverk  Bilda lokala grupper!!!  nikola.xx  Kvalprogrammet  Klara krav  Övrig information

7 Exempel på stöd för nätverksmedlemmar  Nikola.xx, ny hemsida  Presentationskit  Roll up  Folder (pdf) (svart/vit-anpassad)  Powerpointbilder  Intranät  Personligt stöd, det finns pengar NU (inte sen)

8 Frågor till grupparbetet  Vilket stöd behöver du för att sprida NIKOLA i ditt lokala nätverk och till förskrivare?  Vilka andra relevanta målgrupper finns för marknadsföring av NIKOLA?

9 Hur går vi vidare?


Ladda ner ppt "1 Marknadsföring av NIKOLA. Marknadsföringsgruppen  Agneta Sandberg, Blekinge  Anders Engelholm, Härnösand  Lars Kylberg, SCA  Magdalena Spak, Västra."

Liknande presentationer


Google-annonser