Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Lokaler.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Lokaler."— Presentationens avskrift:

1 22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Lokaler

2 Svarssammanställning 2011 AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB  Antal ut: 152 st Antal svar: 61 st

3 Trivseln AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

4 | Ta kunden på allvar | Trygghet | Rent & Snyggt | Hjälp när det behövs | ServiceIndex

5 Ta kunden på allvar (1) AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

6 Ta kunden på allvar (2) AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

7 Trygghet AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

8 Rent och snyggt AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

9 Hjälp när det behövs AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

10 Hjälp när det behövs - Stadsdel AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

11 ServiceIndex AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

12 ServiceIndex – Extern Benchmark AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

13 Trender AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB  : Färgad stapel 2010: Skuggad stapel 2011: Färgad stapel 2010: Skuggad stapel

14 | Lägenheten | Allmänna utrymmen | Utemiljön | ProduktIndex

15 Lokalen AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

16 Allmänna utrymmen AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

17 Utemiljön AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

18 ProduktIndex AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

19 ProduktIndex – Extern benchmark AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

20 | Profil | Attraktivitet | Prisvärdhet| Övriga Index

21 Profil AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

22 Attraktivitet AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

23 Prisvärdhet AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

24 Övriga Index – Extern benchmark AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

25 God servicevilja – dålig kännedom om egna lokaler o hyresgästen Mycket dålig återkoppling (uppföljning) Byråkratisk, obeslutsam, anonym. Vi hoppas dock mycket på de nya personerna: förvaltaren, fastighetsskötaren, YIT. Tre ord AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB  BLIVIT BÄTTRE IDAG Duktiga på att hyra ut men vill inte höra av hyresgästen och önskemål Kan bli bättre

26 Frågor? Tack! Jana Kimvall Hagel Projektledare AktivBo AB +46 (0)


Ladda ner ppt "22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Lokaler."

Liknande presentationer


Google-annonser