Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Drakcupen Skolor Skönsmon 150 platser (10 rum + Gymnastiksal 30 platser) Tillgång från kl Bosvedjan 340. (22 rum + Gymnastiksal.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Drakcupen Skolor Skönsmon 150 platser (10 rum + Gymnastiksal 30 platser) Tillgång från kl Bosvedjan 340. (22 rum + Gymnastiksal."— Presentationens avskrift:

1 Drakcupen 2014 2014-06-24

2 Skolor Skönsmon 150 platser (10 rum + Gymnastiksal 30 platser) Tillgång från kl 1730. Bosvedjan 340. (22 rum + Gymnastiksal m 40 platser.) Tillgång från kl 1730. Skönsberg 110 (7 rum ev 30 i matsalen) Åkersvik 260 (13 rum + Gymnastiksal m 40platser) Ewa Andersson vill ha namn och kontaktuppgifter till ansvarig för varje skola. Vecka 31 vill hon träffa dem på resp. skola. Var och en mailar till Ewa. Lägg till mailadress Gå ut på Drakcupens sida med att det kostar 500 kr att lämna boende i annat skick än när laget kom. Sätt upp anslag om att lagen själva ansvarar för att återställa klassrummet i det skick som de kom. Vi behöver kolla upp om det finns tillgång till kök på skönsmon

3 Inköp Offert från Anne finns och är lämnad till Ingela och Anna Micke tar kontakt med Pappersgrossisten för offert och skickar till Ingela som håller ihop och därefter beställer. Anne kollar om vi kan få sponsring av Pågen – Korvbröd, gärna glutenfri – Hamburgerbröd, gärna glutenfri Linda kollar med MAX – Hamburgerbröd, gärna glutenfri Inköp hanteras av Ingela och Anna

4 Fotbollsplaner Kuben Fredag 10-22 Lördag 06-22 Söndag 06- 18

5 Försäljningslista Kaffe 10 kr Kaffebröd/hembakt (skurna bitar 10*10) 10 kr Bullar/wienerbröd (stora köpta) 15 kr Läsk och vatten flaska 50cl 20 kr Powerade 25 kr Festis på flaska 20 kr Festis tetra 10 kr Chokladkaka 20 kr (100g) Kexchoklad 15 kr Kokosbollar (glutenfri) 10 kr Ev Smootie 15 kr (15cl) Remmar 20 kr st 3 för 50 kr inga returer på öppnade kartonger Dextrosol 15 kr Korv men bröd 15 kr Toast 20 kr Hamburgare 30 kr Mackor (baguett ost/skinka 25 kr och salami/brie 40 kr) Wok 50 kr Pastasallad 50 kr Pannkakor 3st för 20 kr Potatissallad och kycklingspett 50 kr Iste ej klart Glass, 5 bästsäljande - pris ej klart Frukt 5 kr

6 Kök Mimerskolans kök är bokad om vi inte kan använda Gärde Kontaktperson: genom personliga kontakter hos Heffnersklubban Cantiner saknas, det finns inte på Gärde. Ingela och Anna ansvarar för bokningen

7 Försäljning på skolor Erbjud det som finns i kioskerna Ta upp beställningar Exempel på vad som kan säljas – Frukt – Kaffe – Små chipspåsar – Powerade – Dextrosol

8 Vår cupsida för information

9 Tält Ingela beställer 6 st 5*5 m till Kuben – 4 st till mattält – 2 st till kiosk – Notering från Kubens interna möte 25/6 Vi ändrar till 5 st tält

10 Lotteri Det är upp till varje förening om de vill ha det eller inte.

11 Spelschema/ Domare Selånger är sammankallande till möten för planering av domare och ansvarar för att ta fram spelschema och domare med hjälp av övriga föreningar. Kuben tar fram en kontaktperson som kan hjälpa till med spelschema och ”ragga” domare Heffnersklubban – Spelschema, Urban Lundqvist

12 Övrigt Spelschemat sista anmälningsdag: 7/7 Möte med Team Heffners 9/7 ? Jessica Kollar Spelschemat är klart till 28/7 Nästa möte, alla föreningar: 28/7 kl 1830 på Kuben. Remmar ska hämtas på Selånger torsdagen den 7/8 (Linda Olafsen hämtar dem) Matvaror hämtas på Gärde torsdag 7/8 efter 1200 Måndag 11/8 lämnas varor tillbaka ? Eftermiddag eller förmiddag? Jessica kollar om information om cuppaket ligger på hemsidan. Varje förening ska ordna värmeskåp för varmhållning av maten. – Heffners har eget värmeskåp. – Kuben får låna två via Adas. Det behövs ytterligare två. – Selånger har värmeskåp från Alégården.

13 Matlagning (avstämd med Anna från Heffnersklubban efter mötet 24/6) Personal i Köket Varje förening delar ut arbetsblock som passar FredagFörmiddag Från ca kl 1000 Eftermiddag Fram till kl 2000 Kuben2-3 personer Ca 2 timmar före matchstart 2-3 personer Selånger2-3 personer Ca 2 timmar före matchstart 2-3 personer Heffnersklubban2-3 personer Ca 2 timmar före matchstart 2-3 personer

14 Matlagning Personal i Köket Varje förening delar ut arbetsblock som passar LördagFörmiddag Från kl 0700 Eftermiddag Fram till kl 2000 Kuben3-4 personer Ca 2 timmar före matchstart 2-3 personer Selånger3-4 personer Ca 2 timmar före matchstart 2-3 personer Heffnersklubban3-4 personer Ca 2 timmar före matchstart 2-3 personer

15 Matlagning Personal i Köket Varje förening delar ut arbetsblock som passar SöndagFörmiddag Från kl 0700 Eftermiddag Fram till ca 1700? Kuben2-3 personer Ca 2 timmar före matchstart 2-3 personer Selånger2-3 personer Ca 2 timmar före matchstart 2-3 personer Heffnersklubban2-3 personer Ca 2 timmar före matchstart 2-3 personer

16 APStatusAnsvar Jessica kontaktar bokningen för skolor igen för att få en bekräftelse (Eva Andersson har synpunkter) Tider: fredag 1800, Lördag ( gör upp med lagen om ngn behöver komma in under dagen, söndag fram till kl 1200 ) 24/6 klartJessica Linda kollar om vi kan få sponsrade bilarKlart Northcar kan ordna två vanliga bilar. Sixt kan ordna med 2 transportbil ar (ej helt klar) Linda Sponsring – godis – Anna kollar med de som hade ansvar för AnkarspelenSelånger – Micke tar över punkten Lars skickar årets spelschema till JessicaKlartLars Lena tar kontakt med vår kontaktperson på Coca ColaHar sökt henne, den 30/6 skulle hon återkomma Lena Jessica tar fram förslag på instruktioner hur vi hanterar varorna i kioskenFörslag framtagetJessica Kontakta Norrpartner för offert och skicka underlag för inköp till Ingela och Anna Klart Alla inventerar vad det finns för behov av termosar mm Anne Vi behöver besluta vilken glass vi ska sälja Anne frågar efter förslag från GB glass Anne Ta fram hur mkt varor kocken behöver ( ”mängda”) + cupmeny Ingela Boendeplanering Lena ska kolla upp det med en kontakt inom Selånger Lena

17 APStatusAnsvar Lista på vad som ska säljas i kioskerna tas fram av Anna och IngelaKlartAnna & Ingela Rutin behöver tas fram för hur/vad som ska säljas på skolorna. Lena kollar om det finns ngn från förra året. Lena skriver ihop och lägger på hemsidan Lena Bajamajor till Kuben - Ingela kollar med sin kontaktKuben kan hyra via Ingela. Meddela hur många som behövs. Ingela Matkuponger till domare- Lena kollar om det finns kvar ngn mall sedan tidigare Lena lägger in det på hemsidan. Lena Skriva underlag till föreningsbidragetDet görs efter CupenIngela Bosvedjan har hyrt ut sitt kök till Ankarspelen, Anna kollar upp möjligheten att hyra den Det gick inteAnna Boka skolorBosvedjan och Åkersvik är OK, Skönsmon Jessica Följ upp bokning av planer Se bilaga, bild 4 Jessica Kris som nattvakter mellan kl 22-06, från 06 ska föreningar har folk på plats Bokade och klart Ingela Sponsring av BananerLena & Linda Kolla om det vi kan få ”sprut”grädde från Arla till pannkakorAnna


Ladda ner ppt "Drakcupen Skolor Skönsmon 150 platser (10 rum + Gymnastiksal 30 platser) Tillgång från kl Bosvedjan 340. (22 rum + Gymnastiksal."

Liknande presentationer


Google-annonser