Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Sjömarkens IF P05 Föräldramöte 29/1 2015. Agenda Sammanfattning 2014 Värdegrund/Gröna tråden Truppen 2015 Seriespel 2015 Cuper 2015 Roller Ekonomi, utöka.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Sjömarkens IF P05 Föräldramöte 29/1 2015. Agenda Sammanfattning 2014 Värdegrund/Gröna tråden Truppen 2015 Seriespel 2015 Cuper 2015 Roller Ekonomi, utöka."— Presentationens avskrift:

1 Sjömarkens IF P05 Föräldramöte 29/1 2015

2 Agenda Sammanfattning 2014 Värdegrund/Gröna tråden Truppen 2015 Seriespel 2015 Cuper 2015 Roller Ekonomi, utöka lagkassa Övrigt

3 Sammanfattning sammankomster (träningar/matcher) ~11 st spelare/träning God utveckling på samtliga spelare Goa killar att träna Behöver jobba med attityd och beteenden Utmaning för oss tränare att stimulera allas behov Återkoppling till oss tränare, vad har fungerat bra/mindre bra?

4 Sammanfattning 2014 Beteende vi strävar efter i P05 – Vi skall ha roligt när vi spelar fotboll – Snälla och positiva – Peppa varandra – Lyssna på varandra – Vara schyst mot med/mot spelare och domare

5 Värdegrund i Sjömarkens IF / Sandareds IF En förening öppen för alla Alla är välkomna att vara med oavsett kön, ålder, religion, kultur, nationalitet eller sexuell läggning Glädje Trygghet och Gemenskap Detta är tre mycket viktiga ledord i vår förening. Vi skall arbeta för att alla våra medlemmar skall känna sig trygga, känna glädje och må bra. På så vis skapar vi tillsammans en härlig klubbkänsla och en fin gemenskap. Utveckling Vi strävar hela tiden efter att utveckla vår Verksamhet. Eftersom vi tror på att utveckling ger inspiration, stimulans och motivation. Idrottsgården Skall vara en given mötesplats i samhället där hälsa och glädje förenas

6 Värdegrund/Gröna tråden Se till att ditt barn är i tid till träning/match Se till att dom ätit innan aktivitet Inget godis under cuper

7 Truppen 2015 Totalt 15 spelare

8 Seriespel 2015 Optimalt antal spelare/match ~10 st P05 kommer anmäla 1 lag till div 11 (10 år) P06 anmäler 2 st lag till div 12 P04 anmäler 2 st lag förmodligen tilldiv 10 – P04 kommer gå ihop med Sandared när dom spelar matcher samt träna en gång/vecka Vi kommer samarbeta med både P04 och P06 under året Diskussion hur man motiverar/utvecklar spelare utifrån respektive individs färdigheter

9 Cuper 2015 Lördag 28 februari Ö-bollen (konstgräs) 1 lag (fanns bara 1 plats) Lördag 7 mars Ulricehamns ungdomscup (Futsal, ej slutspel, garanterade 5 matcher) 2 lag anmälda Lördag 14 mars Alingsås Holmalyckan (Futsal, slutspel) 2 lag anmälda Lördag 28 mars BUA cup Rångedala (Futsal, slutspel) 2 lag anmäla Helgen april Lassalyckan Ulricehamn (utomhus 7-manna konstgräs) 1 lag (ej anmält ännu) Helgen 30 maj Ö-bollen, Öckerö (utomhus 7-manna) övernattning 1 lag, anmälda Helgen 26 juni, Åsa cupen (utomhus 7-manna) övernattning 1 lag, anmälda

10 Roller TränareMirsad Sela Kristian Svensson Jonas Lindblom Ekonomi ansvarigJesper Neumann Lotteri ansvarigAnnika Störholt Trivsel gruppenUlrika Lindblom Kiosk ansvarigElin Cronhag Cup ansvarigElin Cronehag

11 Ekonomi Avgifter 2015 – Medlems/träningsavgift430:- – Friköp Bingolotto600:- (alt prenumeration på 1 st lott/vecka) – Totalt 1030:- betalas senast 30/3 – Bankgiro Sponsorer 2015 – Eventuella sponsor pengar går till en cup kassa Förslag på aktiviteter för att utöka klubbkassan – Sälja Terry & kakor paralellt

12 Övrigt Byta om/duscha i samband med införs 2015 Införskaffa ryggsäckar med initialer där killarna själva ansvarar för matcher: – Matchkit (delas ut innan serie där man ansvarar för sitt kit under året) – Skor – Vattenflaska Intersport- club kort


Ladda ner ppt "Sjömarkens IF P05 Föräldramöte 29/1 2015. Agenda Sammanfattning 2014 Värdegrund/Gröna tråden Truppen 2015 Seriespel 2015 Cuper 2015 Roller Ekonomi, utöka."

Liknande presentationer


Google-annonser