Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

SK Iron Fotboll 2011 Agenda Status lagen Träningstider/planer Matchplacering/Matchvärdar Bidragsansökningar/Vimplar Idrottslyftet SISU-bidragspoäng Utbildningar.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "SK Iron Fotboll 2011 Agenda Status lagen Träningstider/planer Matchplacering/Matchvärdar Bidragsansökningar/Vimplar Idrottslyftet SISU-bidragspoäng Utbildningar."— Presentationens avskrift:

1 SK Iron Fotboll 2011 Agenda Status lagen Träningstider/planer Matchplacering/Matchvärdar Bidragsansökningar/Vimplar Idrottslyftet SISU-bidragspoäng Utbildningar Marknadsaktiviteter Vad krävs av för att spela matcher i SK IRON? Förslag styrelse Föräldrarmöte 13feb Domarfrågan Ledarställ

2 Status lagen F-034 tränare Ca 20 spelare P-0315 spelare/3 tränare Vill med fördel ha en tränare till F-024 ledare/ 1 lagledare 18 spelare P-025 ledare 23 spelare F-014 ledare spelare P-013 ledare Ca 18 spelare F00/99ca 4 ledare Ca 23 spelare P ledare spelare P-98/99Ca 5 ledare Ca spelare F-98 ca 3 ledare Ca 20 spelare F-96/973 ledare spelare P-96/975 ledare kanske en till Ca 10 spelare från P-96 Ca 15 spelare från P-97 P-94Vill fortsätta spela ca st spelare? Dam16 spelare i dagsläget 3 ledare Herr25+ spelare 3 ledare

3 Förslag träningstider Vardagar utom vid matcher 11 och 9-manna 3st planer (A-plan sen) 18:00-19:30 P98/99, F98, F99/00, P97 19:30-21:00 F96/97, P94, Dam, Herr 7-manna 1st 17:45-19:00 F01, P01 19:00-20:15 P00 5-manna 2st planer F03, P03, F02, P02? 17:30-18:30 18:30-19:00 Söndagar 5-manna 2st planer F/P F/P F/P04 7-manna Veteraner Övriga tider fre-sön kan bokas Grusplan finns bokningsbar från v.11 Avbokning sker så tidigt som möjligt till Kansli.

4 Matchplacering/matchvärdar 9-manna matcher A-plan ritning orange dyl 5-manna poolspel A-plan ritning orange dyl Försäljning hamburgare får ske rest i kiosk 11-manna lag match A-plan Veckomatcher på A-plan på sin träningstid + fredagar Matchvärdar måste finnas till varje match

5 Bidrags/Vimplar Ansökan om vimplar görs till styrelsen inför cuper Bidrag 500:- till varje lag för extra utrustning eller cuper

6 Idrottslyftet Information finns på svenskfotboll.se/uppland Gör gärna ansökningar!!!!! Bidragsansökningar måste anmälas till styrelsen!

7 SISU-bidragspoäng Klubben kan tjäna poäng/pengar genom sammankomster som ej är träningar Information finns på Huvudstyrelsens hemsida

8 Utbildningar på G i IRON Avspark 26:e mars Bas 1 Ledarskap 27:e mars

9

10 Upplands FF tränarutskott (TRU) har nu tagit fam en rekomenderad utbildningsplan för tränare/ledare i föreningar i Uppland. 5-manna Avspark år1 Rekomenderas Avspark år2 Måste ha genomgåtts 7-manna Påbörja Bas 1år3 MV introduktion (4 tim) Klar Bas 1 år4 9-manna Påbörja Bas 2 Bas 1 MV (2,5 dagar) 11-manna (13-15 år) Klar Bas 2 Bas 2 MV (2,5 dagar) Pojk-15 Advance Påbörjas Bas 2 MV (2,5 dagar) Pojk-16 Advance Klar Bas 2 MV (2,5 dagar)

11

12 Marknadsaktiviteter Klubbrabatten 700st skall säljas Newbody Försäljning sker i maj Hälften av förtjänsten går till laget Nätpartners på hemsidan Trissprenumationer Seniorer skall sälja reklamskyltar Seniorer anordnar höstfest Samordning via blankett, huvudsidan, almanacka

13 Krav matcher i SK IRON Laget Upplagda på laget.se Sektionsfunktion som bidrar! Kontaktperson kiosk från 7-manna upp till junior Midsommar från 7-manna Lista minst en domare från 9-manna Spelare Betald spelar/medlemsavgift

14 Ordförande Janne Runsvik Ordförande Janne Runsvik Sekreterare F96 Kicki Martin, ersättare? Sekreterare F96 Kicki Martin, ersättare? Kassör Vakans Mtrl-ansvarig Patrik Johansson Marknadsgrupp repr. F97 Björn Kardell Marknadsgrupp repr. F97 Björn Kardell Ansvarig 5-7 manna Vakans Ansvarig 5-7 manna Vakans Ansvarig 9-11 manna Per Gunnarsson Ansvarig 9-11 manna Per Gunnarsson Utbildningsansvarig F03 Jens Andersson Utbildningsansvarig F03 Jens Andersson Domarstilsättare H-sen Christer Lundin Domarstilsättare H-sen Christer Lundin Lotteri & försäljning Vakans Lotteri & försäljning Vakans Kiosk ansvarig Vakans, Vakans Kiosk ansvarig Vakans, Vakans Förslag styrelsen Midsommarkommitté F98Anneli Blom, Vakans Midsommarkommitté F98Anneli Blom, Vakans Ansvarig Senior Per Viklund/Göran Wallén Ansvarig Senior Per Viklund/Göran Wallén Bilbingon Vakans, Björn Mattsson Bilbingon Vakans, Björn Mattsson Domarcoach Vakans Domarcoach Vakans

15 Föräldrarmöte 6:e mars dansbanan, 3 tidpunkter kl.13, 15, 17 Info styrelsen Krav på lag Matcher mm Info sportprylar huvudsponsor Lagmöten Planering funktioner från lagen

16 Domarfrågan Förslag framtaget

17 Ledarställ Har alla meddelat storlek 100:-/st Utdelning nästa ledarträff


Ladda ner ppt "SK Iron Fotboll 2011 Agenda Status lagen Träningstider/planer Matchplacering/Matchvärdar Bidragsansökningar/Vimplar Idrottslyftet SISU-bidragspoäng Utbildningar."

Liknande presentationer


Google-annonser