Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

LEDANDE FÖRETAGSKOMMUNIKATION FÖR DEN DIGITALA ÅLDERN Avaya Användarförening 15-16 Mars 2016 Göteborg Tomas Wangdell Sverigechef Avaya.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "LEDANDE FÖRETAGSKOMMUNIKATION FÖR DEN DIGITALA ÅLDERN Avaya Användarförening 15-16 Mars 2016 Göteborg Tomas Wangdell Sverigechef Avaya."— Presentationens avskrift:

1 LEDANDE FÖRETAGSKOMMUNIKATION FÖR DEN DIGITALA ÅLDERN Avaya Användarförening Mars 2016 Göteborg Tomas Wangdell Sverigechef Avaya

2 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy 2 MARKNADSKRAFTER FÖR DIGITALISERING AV FÖRETAG SOCIALA KANALER MOBILA ENHETER MOLN“BIG DATA”

3 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy 3 Konsumenter Kräver en säker konsekvent multi kanal upplevelse Företag Behöver förstå, förutse och svara på nya digitala konsumenters beteende DIGITAL TRANSFORMATION DRIVER BEHOV AV ATT FÖRUTSE OCH SVARA PÅ KUNDENS BETEENDE Valfri enhet Valfri kanal Valfritt sätt Samma upplevelse Personlig upplevelse Transaktions medvetenhet Steget före Världsledande tjänst

4 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy 4 VÄRDET VI TILLFÖR Networking Sömnlös integration med UC/CC Möjlighet att rulla ut nya tjänster x10 hastighet Möjliggöra snabbhet och skalbarhet för säkerhets tjänster Grunden för samhällskritiska tjänster 112 Team Engagement Skydda gjorda investeringar Snabb implementation Öppen, mobil, skalbar Publikt, privat eller hybrid moln Customer Engagement Världsledande Net Promoter Scores Enkelt implementation av nya tjänster Operationella besparingar Skalbarhet för tillväxt Publikt, privat eller hybrid moln

5 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy 5 Så vad är nytt detta år ?.....

6 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy 6 AVAYA BREEZE AVAYA BREEZE Accelererad digital innovation genom appar

7 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy 7 Låter intressant ? Men hur gör jag ?

8 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy 8 ”IDAG – IMORGON” (As Is To Be) Konsultativ diskussion ca 3 arbetsdagar

9 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy 9 RESULTAT VI SER 11,000+ employees 95% of all Fortune 500 companies 2,750+ hotel sites 460K+ contact center agent positions 8 of the top 10 insurance companies 9 of the top 10 largest banks The world’s top 10 airlines 4,000+ healthcare institutions 5,000+ educational institutions Gov’t agencies in 42 countries 400,000+ midmarket businesses Relentlessly focused on Net Promoter Scores Corporate Telephony (10 th year) Unified Communications (7 th year) Contact Center Infrastructure (15 th year) Unified Communications for Midsized Enterprises in North America Visionaries Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure #1 Worldwide Telephony Systems Worldwide Contact Center Worldwide Unified Messaging SME Telephony Worldwide Voice Maintenance Services Worldwide Voice Support Services

10 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy Juni Orlando Florida

11 Avaya – Confidential & Proprietary. Use pursuant to your signed agreement or Avaya Policy 11 Tack och låt oss ha ett fantastiskt trevligt event tillsammans ! avaya.com


Ladda ner ppt "LEDANDE FÖRETAGSKOMMUNIKATION FÖR DEN DIGITALA ÅLDERN Avaya Användarförening 15-16 Mars 2016 Göteborg Tomas Wangdell Sverigechef Avaya."

Liknande presentationer


Google-annonser