Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro"— Presentationens avskrift:

1 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro
Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport År 2009 v

2 Att få resa när man vill Vilket betyg vill du ge bokningen, dvs. hur tiden du fick stämde med den tid du önskade åka? Linköping Samtliga (43 st) (980st) År 2009 v

3 Kort väntetid på beställningen Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Linköping Samtliga (43 st) (980st) År 2009 v

4 God tidsanpassning och rimlig restid 1. Kom fordonet på det klockslag som du fick löfte om? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) (55st) (1343 st) År 2009 v

5 God tidsanpassning och rimlig restid 2. Kom du fram i tid?
God tidsanpassning och rimlig restid 2. Kom du fram i tid? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) (55st) (1343 st) År 2009 v

6 God tidsanpassning och rimlig restid Vilket betyg vill du ge restiden från (hämtadressen) till (lämnadressen)? Linköping Samtliga (55 st) (1343 st) År 2009 v

7 Vänligt bemötande 1. Vilket betyg vill du ge bemötandet av samtalsmottagaren, dvs. den du pratade med? Linköping Samtliga (43 st) (980st) År 2009 v

8 Vänligt bemötande 2. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande?
Vänligt bemötande 2. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? Linköping Samtliga (55 st) (1343st) År 2009 v

9 Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? Linköping 98% År 2009 v

10 Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dig tills att du kom fram till målet? Linköping 87% År 2009 v

11 Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställningen och resan sammantaget? Linköping 94% År 2009 v

12 Trend Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan?

13 Trend Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dit tills att du kom fram till målet?

14 Trend Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställning och resan sammantaget?


Ladda ner ppt "Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro"

Liknande presentationer


Google-annonser